01 maj, 2010

Perspektiv Per Post

Står i köket och sorterar veckans reklam när "Vänersborgaren" dyker upp i högen. Bläddrar förstrött genom den då det trots allt står mkt allmännyttig information i den. Det är då ögonen fastnar på HONOM. Snyggare och i bättre form än ngnsin poserar han avslappnat med ett varckert leende i solen på sin balkong. Damn. All tid som lagt på att glömma den här individen. Ogjort.

Läser låångsamt och nooga genom varje satvelse i hela artikeln. Lägger ifrån mig tidningen på köksbänken, chokas av insikten att hjärtat rusar och att jag rodnar genom varje fiber av kroppen. Tämligen tagen av informationen jag nyss tillgodogjort mig, av vad som varit, av besluten som tagits och läget som det är idag.

Just som du tror att du känner någon. Ska du veta, att det gör du inte.

4 kommentarer:

  1. *host host* syster, jag valde att inte använda namn av den enkla anledningen att det finns lata jävlar som inte tar reda på det själv heller då ;P men ja ^^

    SvaraRadera
  2. Jag är så grym !! Wihooo *dansar juppidansen* VaaaAaad skulle jag göra utan internet??

    SvaraRadera
  3. Så snygg var han ju inte ^^ [ Po*t*s ]

    SvaraRadera
  4. =O Nedvärdera mitt tyckande bara, det är ju tur att alla inte lägger värde vid samma saker. Sen har man ju vetskap och upplevelser som gör att man uppfattar olika personer olika.

    SvaraRadera