13 maj, 2010

Hur tänkte jag nu?

Så tog jag då alltså bilen till Överby idag och på alldeles eget bevåg besannade mina värsta farhågor. I bilen på vägen dit visste jag att om jag fann migsjälv provandes de här två tingen, som jag tidigare MKT skeptiskt först bara sneglat ogillande på, för att senare våga ta i, idag skulle köpa! Vart är modet på väg?! Vart är jag påväg med modet?! Verkligen lixom, cykelbyxor! MED SPETS! O.o

Fast jag skäms som ett as, känns det som att en bild på eländet är ett mindre måste! =D När har jag tänkt använda dem?! =D De är hur sköna som helst! Jag ber om ursäkt för det säckiga försöket till pose, min sexiga min, obefintliga solbränna och slående entusiasm som jag fullkomligen utstrålar.. ^^ Jag har faktiskt jobbat 8H i ösregnet och har all rätt att se apsleten ut =P Jag inser nu att det här smygande grodperspektivet inte gynnar mitt utseende... *writes note to self*

Får man lov att säga att jag är glad att jag inte ska dejta migsjälv i sommar?! =D Hade nog skämts för att visa upp mig vid sidan av detta =P Förutsatt att jag nu vågar bära detta bland folk. Får öva inför mina grannar. *Bokar show torsdag kväll* ;P
Nu har jag således bara en enda fråga, till en enda person - Syster, ARE YOU WITH ME?!

4 kommentarer:

  1. Klockan är 07.38 och jag sitter med upptejpade ögon vid datorn. Som sällsakp har jag två smörgåsar på väg ner till magen och en stor mun te i just - munnen. Loggar in på bloglovin' och ser att syster bloggat. Ser i samma ögonblick bilden på syster i cykelbyxor. Sätter teet i halsen 0.0 och skriker högt inne i huvvet "DET ÄR FAN INTE SANT?" "CYKELBYXOR - DRA ÅT HELVETE!" I do love linnet å legingsen du har under shortsen... men cykelbyxor? Verkligen? Hmmm... Jag behöver TID att smälta detta, TID att prova cykelbyxor själv... TID till att förstå hur de ska bäras......... I'll be back (Men det ser onekligen inte SÅ konstigt ut på dig =P )

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det fattas en magväska!! ^^
    Allvarligt...cykelbyxorna borde vara längre...som leggings ser det bra ut..nu ser det mest...halvt..ut..hm...
    Fast det sägs ju att "allt klär en skönhet"...så go for it Ika!! ;)

    Resten av paltorna var snygga iaf! :)

    SvaraRadera
  3. What to do, what to do.. Jag har verkligen inget att kombinera dem med. De ser så, rumphuggna ut. Haha Och jag kan ju meddela att under shorts är det nog VERKLIGEN inte tänkt HAHA =D Det hade vart en bild värd att blogga om =D=D Men jag känner att jag behöver dem *älska*

    SvaraRadera