14 maj, 2010

Dagens fullträff

Gick och tänkte på vad hopplös jag är som varje dag denna veckan har haft i uppgift att handla, inte minst toalettpapper! "Utan dasspapper är fan livet skit." Tänkte efter en sekund vad jag tänkt och skratta så jag grät. Jag måste vara den roligatse personen utan humor jag känner ^^

Ger mig själv den storaste inköps medaljen idag förövrigt! För när jag väl hade handlat efter jobbet insåg jag att det måste vara första och enda gången i mitt liv som inköpslista och kvitto stämmer helt utan differens! Duktigt! =D

Dagens Parentes
(Jag håller alltid vad jag lovat. Ikväll har mina grannar fått avnjuta hur jag närmast hysteriskt hoppat i o ur allt jag äger i klädväg. Slutresultat, jag har en hel graderob i strl 44 som jag inte kan använda. Jag har krympt i tvätten! =P )

3 kommentarer:

  1. Ja....du är verkligen rolig....eller nåt... :P

    Det billigaste, och enklaste sättet att fixa garderoben måste ju vara att äta upp sig till passande stl igen...eller? ^^

    SvaraRadera
  2. Dina föräldrar har mops va? Apporpå mitt YouTube-inlägg :D

    SvaraRadera
  3. Fasen vad kul! Är verkligen seriöst intresserad av att skaffa en hund nästa år och efter att ha velat fram och tillbaka 100 ggr så har jag fastnat för mops och hoppas kunna skaffa en nästa år om man lyckas lösa allt praktiskt :) Verkar vara väldigt olika individer hur de är men en av nackdelarna för vissa är ju att de är värme-och-köldkänsliga; att man inte kan ta långa promenader på sommaren osv, hur har det varit med era i det fallet? Är det någon spec kennel ni köpt era hundar ifrån? Tusen frågor men är så nyfiken :D

    SvaraRadera