12 maj, 2010

Så känns det för en man att...

...Vara inuti dig

"Det är början som räknas. Den allra första stöten när jag kommer in i henne. Det är ju det jag väntat på. Allt det där flörtandet och hela förspelet handlar ju om att komma till den där första känslan när jag får komma in. Själva klimax är bara en bonus (och när det väl är dags för det har jag redan slutat känna efter). Men exakt hur det känns är sjukt svårt att beskriva. Det finns inget annat som ens är i närheten av att likna det, och det är väl därför vi gillar det så mycket att vi gör allt för att få komma åt det. På något sätt känns det helt natruligt, som att det är där den hör hemma och dit den vill hela tiden. Men det är just det allra första inträngandet som är mest magiskt. Förresten, det kanske är därför vi gillar att byta ställning så ofta. För att få göra om det där första igen." Richard, 37

Omg, men står det i Cosmopolitan så MÅSTE det vara sant! =D Hahaha
Har precis lagt en otroligt bra tisdag till handlingarna! Gjort det jag gör bäst. Legat på rygg. Helt osexuellt menat ;D haha Sen fick jag lite prestationsångest för att jag latmaskat så å det grövsta och kände mig tvungen att springa milen =P 70 min, helt godkänt. Sist ut idag blev ett massa mysigt telefon samtal. Tänk att utan att säga ngt blir så mkt sagt..

Nu ska jag slinka i säng, tillbaka till min cosmopolitan och fortsätta förkorva mig i vad de menar är allra bästa tänkbara njutningstekniker ^^ Måste kanske samtidigt göra några kegelövningar då cosmoläsning brukar ge "slapphets komplex" Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar