26 maj, 2010

Drömmen om glass och Mc Donalds

Ikväll måste vart mitt längsta 13-22 pass ngnsin. De 9 timmarna kändes som två evigheter, minst! Jag har vart så gruvligt fett o sockersugen så jag har fått bita mig i kinderna för att inte slita kvällsmackorna ur vårdtagarnas tandlösa käftar..

Har haft en stackars sommarvikarie som gått bredvid med mig ikväll som även hon snart föll in i min trans. "Tänk att få suga livet ur en Big Mac." "En stor fluffig mjukglass att bara få mula hela ansiktet med." "Mmm" "Åhh" "Tänk MC DONALDS!" *ASG* Stackaren har nog aldrig upplevt ngt liknande och sällan gått så hungrig från en arbetsplats =D=D That is how I roll.

Nu sitter jag här i undisar och har hackat i mig en tallrik torra havregryn med A-fil. Tämligen osexigt och synnerligen otillfredställande!


Dagens parentes

(När jag kom hem låg min lönespec i brevlådan. Jag kysste papperet när jag hade tagit det ur kuvertet. Om 30 minuter förenas vi, jag o lönen. Ack vad jag längtar. ^^ Dock orkar jag inte sitta uppe och vänta utan jag får smeka den med ögonen via internetbanken imorgon i utvilat tillstånd. Nu - Drömmen om Mc Donlads och Glass continues....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar