19 maj, 2010

Fresh out of Happy

Egentligen skulle jag vilja gnälla. Buhu så synd om mig osv. Det räcker ju faktiskt att skriva att igår, idag och imorgon (ja jag har valt att redan hata imorgon) vart riiktigt kassa skit dar. Idag tog det bara 8½ timme innan jag fick möjlighet att få kissa och ngt att äta. Bara en sån sak.

Hade packat med mig största gymväskan och åkte till quallity efter jobbet och tog ut alla frustrationer jag samlat på mig, rekomenderas. Bla sprang jag 2 km med målet att den här gången! Ska jag komma under 12 min!! *pepp* *pepp* Landade på 11.59. Betyder det här att jag stolt kan klappa migsjälv på axeln?? Klarade ju trots allt mitt mål! =D Var bitter som fan att jag inte pressade meEer. Men det kommer ju alltid en nästa gång =P

Efter gym och dusch fick jag vackert gå in till stan. Skulle cykla in till jobbet imorse och kom då på att cyklen redan var på jobbet. *DOH* Nu kan jag meddela att det är ganska exakt 3000 Ulrika - steg in till stan från mig.

Sammanlagt slutade dagen på 19300 steg, hur kommer det sig att jag alltid presterar mer steg de dagarna jag är måttligt förbannad? ^^


Nu bara jag LÄNGTAR till imorgon em/kväll, den är bara SÅ avsatt för MYS *Lycklig*

2 kommentarer:

  1. "Fresh out OF happy" ;) Att det ska vara så svårt...? Off är bara när du stänger av nåt eller tar av nåt. Turn off the TV, turn the car engine off. Eller tar av dig nåt...take your clothes off, tear his arm off and smack him with it... ^^

    Jag tror du presterar mer steg dom dagarna du är förbannad eftersom du småstampar i golvet av ilska, utan tänka på det... ^^

    Ha en myyyysig kväll nu! :)

    SvaraRadera
  2. Damn! Jag tänkte aldrig på det ens, jag var för trött *skylla på*

    SvaraRadera