28 april, 2010

Njutar

Jag har egentligen bara en fundering. VARFÖR luktar mina rentvättade handukar i badrummet karl? Man. Gubbe, if you so want. Men varför? =S Vill jag ens veta vad som hade hänt i den tvättmaskinen innan mina handukar hamnade där? =S=S Eller bör jag misstänka vad som sker på hemma plan när jag inte är här? O.ô


Dagens Parentes
(Jag älskar när mina bloggar ger direkt och absolut utdelning. ^^ Jag går tills sängs ytterligare nöjd med mig själv och anser mig tämligen vidareutvecklad i min manipulativitet. *Njutar*)

3 kommentarer:

  1. Jag tror din granne går in hos dig och lägger ut alla dina rena handdukar på golvet, sen klär han av sig naken och rullar sig över dom med en lustfyllt grymtande från sina läppar... Sen viker han prydligt ihop dom och smyger iväg...och njuter åt sin djävulska plan att göra dig manlighetsförvirrad!! ^^

    SvaraRadera
  2. Det är nästan otäckt o.O Precis det scenariot har jag föreställt mig jag med! Idag tror jag att jag fick den handuken han rullat arslet på. Finns ingen del på min kropp som luktar så *förnekar*

    SvaraRadera
  3. Har du verkligen provsniffat alla dina kroppsdelar?? O.o Va vig du måste vara....

    SvaraRadera