04 maj, 2010

För det är ingen vanlig dag! (igen) =D

23 År. Lika bra att få det sagt direkt =P Känner mig lika betungande gammal som innan. Ingen skillnad där.. ^^ Har heller inget minne av att jag beställt regn och isande vindar till min stora dag. Men det var vad jag fick.. Valde att dagen till ära bära klänning på jobbet och vilken succé! =P De tyckte jag var såå sööt när jag kom, gjorde inget att jag blitt gammal ^^ Allt som allt var det EN arbetskollega som sjöng för mig idag. Och kammade hem en plopp av en vårdtagare för att jag fyllde år ^^ gulligt.

Efter jobbet hade min kära mamma samlat storasyster och lillebror så gick vi tillsammans och åt kinamat. Massa mysigt, roligt och inte minst gott! En friterad höna, friterad banan och massa små godisar senare är diagnosen att jag vackert får sova på rygg inatt. SÅ mätt! =D

Jag undrar vad min älskade syster vill säga mig egentligen. Då jag förra året fick en våg. I år valde hon att kompletera med en stegräknare. Är det den allmänna åsikten att vågen inte åstadkom vad den borde på ett år? ;P Nejdå, jag öÖönskade mig ju trots allt detta. Och jag är så lycklig. Nu ska det rännas o räknas steg!


Hipp Hipp Hurra! Och Grattis till mig!
Tusen tack för alla gratulationer! Tror aldrig min födelsedag har vart så uppmärksammad förut.. Kan det ha ngt med facebook att göra tro???... Det värmer i hjärtat iaf =)
Dagens Parentes
(Jag borde förmodligen skämmas för att erkänna att jag tog "vänersborgaren" med mig till sängen, läste om och förundrades över artikeln och somnade sedan ytterligare konfunderad. Nu har jag dock lagt det bakom mig då ngt annat fångat mitt intresse. ^^ Och inatt följer min nya stegräknare med mig till sängs, hoppas kunna inviga imorgon! Satsar på en stark öppning på minst 10.000 steg! =D Får väl se ;P)

2 kommentarer:

  1. HAHAHAH om du vaknar å den har registrerat steg vet du att du ligger och juckar med underlivet i sömnen =P

    SvaraRadera
  2. Alltså, det behöver jag ju knappats en stegräknare till för att veta att jag gör....

    SvaraRadera