11 maj, 2010

Ta inga fångar - Ät kakan!


Men så låter det ju inte riktigt tyvärr =P Kvällen bokades för umgänge i thn. Och så blev det också. Med tuUusen gånger fem förmaningar och förordningar, ditten o datten, får inte, gör inte, säg inte - HÅLL DIG PÅ MATTAN. Kände fysiskt hur den där "mattan" krympte mer o mer för varje förhållningsregel för att slutligen kunna liknas mer vid en stjärtlapp. ...


Efter timtal stelt balanserades på den här "stjärtlappen" med alla klämtande förmaningar ringandes i bakhuvudet ska det erkännas att jag provade på golvet bortanför franskanten...


Hallå! Jag är inte tjejen som "har" kakan, jag vill äta den! Och efter mkt plågsamt, lidelsefullt, storögdt sucktande i flera timmar kan det inte hjälpas. Jag gillar kakor! Eller, Jag gillar iaf den här Kakan. =D

1 kommentar: