01 december, 2009

Sötsur tisdag

Ååå Idag Kl 10.00 blev jag MOSTER! Till en liten liten pojk på 1.3kg plus en mera pojk på 1.1kg. Det var som att en elektrisk stöt gick genom kroppen när nyheten uppdagades. Hjärtat växte omedelbart ytterligare två storlekar för att rymma att älska de två nya liven. <3

Välkommna till världen Harry o Torsten! Moster är överlycklig, mega stolt, känner sig über gammal och längtar såååå efter att träffa er!


Till den mindre överaskande, lite mera skrattretande, beska händelsen. Så krockade jag bilen idag. Ytterligare kommentarer är överflödiga.

Dagens parentes:
(Min toalett har gåttisönder, det går inte att spola helt enkelt och det gör mig så skenheligt förbannad att tänka på, just för det är så retligt. Ingen som är vvs utbildad och gärna kelar lite med mitt dass?? Givetvis tillmötesgår jag rimliga krav om utförandet tillfredställer mig.)

2 kommentarer:

  1. Grattis moster ^^
    Förövrigt så låter det ju inte som någon höjdardag kanske=( Hoppas det gick bra med dig i krocken.Den gamla rostholken( bilen alltså) fick ju sig en läxa i alla fall, den andra (h......) skulle ju behöva få sig en ^^

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    ...och beklagar...

    Sköt om dig!

    SvaraRadera