14 december, 2009

I magen på Ika -->

Chokladdoppade julskum, NamNamNam. Kunde inte komma hem från gymmet fort nog för att få umgås med dessa raringar. Ett underbart sällskap så länge de varar. Nu ligger de o gurglar i min mage <3


De intogs i sann 3:dje adventsstäming, så här ser årets ljusstake ut hemma, mys.

Mera i magen - En lagom o sund portion ångest. Kärleken är förjävlig helt enkelt. Föder mer tankar än man hinner bearbeta och väcker nya ångestar innan man hinner slå ihjäl gamla. Tänk om jag vaknar imorgn och världen inte är den samma som jag sa Go'Natt till. Tänk om jag vaknar och inte känner igen mig. Tänk om världen inte stämmer överens med vad jag önskar mig ikväll. Tänk om jag inte längre passar in. Tänk om det är ännu bättre. Det finns ju lixom ingen chans att veta.





Winnerbäck är allt en snubbe som inte går av för hackor iaf. ^^

Men nu är det sängen för fröken, internet blinkar och säger att datorn fått virus och kommer att flyga i taket. Hm. Det måste vara ett tecken på att natten inte blir så mkt bättre....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar