07 december, 2009

Ett stilla jämmer.

Jag grämer mig och ångrar ngt så fruktansvärt att jag inte tog kort på mina tår när jag vaknade i söndags. De var tamefan LILA! Såå kallt var det. Varav en tå iofs var det för att jag kört över den med skrivbordstolen och fått ett blåmärke.... Den har gjort så ont =( *ynk* Men vad jag trodde skulle vara en strax övergående smärta som jag snart lagt bakom mig har kommit att övergå och kulminera i sådana vansinniga plågor att det känns som att tånaglen kommer värka loss och tåtoppen explodera i varkaskader! Helt allvarligt! Har inte ens kunnat stödja på foten idag, vilket hållit mig stillasittandes hemma ist för gym. Hm. KAN ju ha ngt att göra med att jag GIVETVIS tappade ngns blytunga plånbok precis på just DEN TÅN. Fan ta den plånboken till att ligga olämpligt precis där jag skulle plöja fram just då.

*Svär lång ramsa och viftar mordiskt med långfingern*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar