14 december, 2009

13 December - Lucia!

Sovmorgon till klockan var 14 ^^ , låg och knorrade i sängen ett tag. Önskade mig soppa *TTT*. Pysslade lite hemma, duscha och gjorde mig i ordning. Blev med bjuden upp till dalsland, och vad serverades om inte soppa <3

Skulle egentligen vilja lägga upp ett mms på tidernas SÖTASTE STJÄRNGOSSE! Fick bild idag på lillaste Harry, ett av mina syskonbarn, alldeles yr o nyvaken med strut, naaaw. Men vet inte om jag har tillåtelse att göra.

Väl tillbaka i stan vid 20.30 travade jag ordentlig som jag är in på gymmet i vanlig ordning, i min kamp, MOT MAGFETTET! Och inte helt oväntat, Jag plus mitt vanliga sällskap. Det slår aldrig fel. Oavsett dag eller tid. Men ikväll var det dax, efter ett par lååååååånga blickar fick jag sällskap vid löpbanden. Hallå, det förväntas alltså att, Jag, efter 30 min, 5km, högintensiv (för mig ^^) löpning, ska kunna vara social?! *duh*

Men det var så gulligt. Första kontakten är alltid så tarvlig och smärtsamt pinsam ^^. Och inte blev det bättre av att jag var genomsvett och kämpade för att få luft och stötvis kraxa fram få svar samtidigt som jag försökte hålla benen kordinerade i rörelse framåt. Men nu är vi alltså inte längre bara "Han" o "Hon", utan Alexander och Ulrika. Trevligt att råkas. Det lär ju bli mer framöver, för jag kommer ju knappast bli smal över natten =P Haha


Så jävla skitlycklig är jag =D Ni anar inte vad kul det är när ngn man spanat in och kategoriserat som "out off my league", kommer fram och berättar att de tycker att man är "Så där sund och vacker". =D =D Att Jag har fantastiska fylliga läppar, och off record att män faktiskt vill ha kurvor. Iofs är ju det en pik att jag är fyllig på mer ställen än mina läppar! Men jag är beredd att låta den glida genom obemärkt.. ^^ *Glad* *Glad* *Glad* ^^


Vad vill jag ha sagt med den här gudomligt dåliga, oskarpa posebilden?? Utfyllnad. Möjligtvis att jag verkligen borde önska mig att Tomten kommer med en digitalkamera till mig i jul. Men OoOrka lära sig ny teknik....! O.o

1 kommentar:

  1. Självklart får du lägga upp bilder på mina små kråkungar... Har du tänkt på att han ser lite bögig ut på den där stjärngosse bilden? Whatever, jag är programerad att älska honom no matter what å det har ju funderat hittills. Trots sprutande avföring å sprinklerk*k ^^

    SvaraRadera