05 december, 2009

Dyra droppar

Lördag kväll, gymmet is the place to be. Såäreba. ^^
Alla halvtragiska människor som inte har ngt annat för sig samlas på samma ställe. Alla har liknande mål mening och status i livet. Ikväll var det jag. Och sånna bitiga engelska unga män. VEM har tråkigt när man tränar med det sällskapet?

Värmde upp med 5km på löpbandet och när det var färdigt var jag till min lycka tvungen att torka bort två droppar svett i pannan! Waow! =D Jag som senast igår påstod att det var fysikst omöjligt för mig att svettas vid träning =P Men fem jobbiga kilometer är alltså vad som krävs, för två droppar. Kände mig förövrigt urstarkt och träningen var inga pix, sånna pass är underbara <3

Dagens parentes
(Givetvis får livet inte vara alldeles för bra, som tur är jag har människor i min omgivning som tagit det till sin livsmening att hålla mig på jorden med krampaktiga tag som kommer ge mig syrebrist i fotarna! Vart ngt av en deppdag och det kändes så fantastiskt mkt bättre efter träningen. Men som sagt, jag får väl tacka för att ni håller marken inom sikte åt mig.)

Nu, ska jag hoppa i pyjamas, strumpor, raggsockar, värma vetekudden och sen krypa i säng. Vågar jag lyxa till det med en tröja med? Har jag sagt att det är kallt hos mig? ^^ Allra helst att sova själv då oxo.. Go'Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar