20 december, 2009

Ett ynk hjälper alltid

Fredags alltså, lättade på plånboken och ut trillade 5500. Tillbaka fick jag en liten bilnyckel med tillhörande skrothög. Nu med hel front igen *wii* Tror ni att det startade???

*Mutter* Det är okej att skratta, alla andra gör det.....

-Uppehåll för asgarv-

Men nu jäklar! Kändes helt overkligt att idag äntligen efter en hel månad utan bil ÄNTLIGEN kunna ta den till jobbet <3 På vägen hem satt jag o deppa för att inte fläkten funkade, tänkte på alla slantar det säkert skulle kosta mig att få den lagad. För en bil utan fläkt på vinter funkar ju inte.. Satt tankspritt och tryckte o drog i det lilla reglaget till fläkten medans kronorna rullade förbi ögonen kändes det som, och visst lossna det! *doh* Tyst satt jag och svor o ynkade i bilen medans jag samtidigt som jag försökte hålla mig på vägen montera tillbaka knappen i kolmörkret. Och visst satte jag knappen upp o ner, och visst fastnade den så, ååååå. Precis som ett jätteYNK skulle lämna mina läppar gjorde jag en sekunds uppehåll för att uppmärksamma - Fläkten funkar ju? WII =D Vem fan behöver kunna ngt om bilar? *stolt*

Du är allt bra skruttig iband Mazdan, och jag vågar inte ens räkna på vad du kostat mig! Men vi har ngt visst du och jag. Det är inte många som lurat döden ihop så många gånger som du och jag ;P Hahaha

Du och Jag Mazdan.

1 kommentar: