24 december, 2009

.:God Jul:.

Så var den här, dagen jag, och alla andra skulle jag tro (?), väntat på så länge. Men redan nu är det inte mkt som är som jag tänkt mig, eller trodde skulle bli. Började gårdagen med lite ont i halsen för att idag ha världens ärkeförkylning och må riktigt jävla dåligt nu! Kvällen på jobbet spårade ur fullständigt till en dels lycka och min olycka. Sitter till slut hemma och fortsätter att gräva ner mig fullständigt. Nedvärderar, tuggar och äter sönder migsjälv som alltid. Antar att det är en del av mitt självförsvar. Men varför, oavsett vad det är, går jag alltid in i allt med föreställningen om att jag vet att det kommer gå åt helvete.

Julafton är jobb 7-15, förhoppningsvis. Antingen är jag sjuk så jag kan gömma mig i sängen hela helgen, lr så är ngn annan det så jag måste orka jobba över =( Kurerar nu med tabletter, c-vitamin och mkt vatten. Vet precis vad som hade suddat bort allt jobbigt direkt, så varför unnar jag mig inte det?

Önskar er en riiktigt God Jul från ett snuvigt snöigt vit Vänersborg.

Kronogatan 4 A-S Vänersborg 091223

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar