02 november, 2009

WHAT-the-FUCK?!

Hur mår ni egentligen? Vad är det för fel på er? Varför gör ni så här?!

Nyfiken i en strut:
På en sajt har jag en öppen konversation via gästboken med en man i samma stad. Går in på mannens personligasida för att se om den samme är online, vad möter mig ist? På hans lista över senaste besökare står mina ex:s användarnamn prydligt uppradade omvarandra. Whoot?! Kollar ni helt seriöst upp mig? Why?? Tell it to ma face ist om det är ngt ni undrar över..

Jag är kåt om du är det:
"Kom och mys med mig... Saknar dig"
Gah! Dra den om att du är välhängd och uthållig oxo............................................ Vad är tanken med detta "mitt i natten, mitt i veckan" smset?? VaAad kan man möÖöjligtvis tro att man ska få ut av det?! Jo, det är klart att jag går upp fast jag ligger och sover, klär på mig, åker till dig, så att du kan tjata dig till sex fast du bara ville mysa (right), när jag tidigt på morgonen ska upp o jobba. Funkar det här EVER?! Det är ju så genomskinligt att det är pinsamt. Jag lider med dig! Stå ist för att det är knulla du vill så ökar du på dina chanser väsentligt. Och "saknar dig"? Ett försök att sätta sista spiken i kistan ifall att jag skulle känna mig på ett svårflörtat humör eller? Plz..

Jag vet ju att du vill:
Tydligen är det allmänt vedertaget att en kvinnas "Nej" alltid betyder Ja. Detta är vårat sätt att spela svåra och testa mannens vilja att kämpa för oss och uppvakta om han veerkligen vill ha det han siktar på. Jag önskar att det var ironiskt skrivet men det är ju faktiskt sant 9 gånger av 10. *suck* Men när jag säger nej, följt av Nej, följt av NEJ! Förväntar man sig ju att polleten ska trilla ner till slut. Eller om mannen blundar tillräckligt hårt för det uppenbara så bygger det bara upp spänningen ytterligare...

Jag ville:
"Jag går och lägger mig nu och ska upp tidigt så du behöver väl inte ringa mer ikväll. Go'Natt"
Tio minuter går och man hinner somna skönt - Telefonen ringer - Svarar med ett så ilsket utdraget undrande Jaaaaaaaa som bara är möjligt. Ja det är ju fruktansvärt gulligt, inte lika gulligt när man inte kan somna om och hela följande dag är förstörd. Är det mkt begärt att få liite respekt gentemot mitt liv o leverne?

Sporadisk grav demens:
"Det här var jättemysigt, vi kan väl ses snart igen?"
Loggar in på msn, för att efter vederbörandes namn läsa - **** <3 **** Vi förlovade oss */* Em, du glömde inte bort att säga ngt?? Alla kommentarer är överflödiga.

Appropå inget:
"Jag tror jag älskar dig"
Du sa vad? Come oOon. Sånt säger bara inte killar! *smäller av* Hur ska man tolka sånt?! Lumpet trick för att få ligga. Det är aldrig annat.

Kufiskt är modellen:
"Dina mysiga lår" Får man ens lov att säga så?! Vad ska det betyda?! Det här tolkas INTE som en komplimang!

Jag ser - Jag gillar - Jag satsar:
"I like ;D Tonight??? " Lätt, LÄTT, den här fruktansvärt bissarra kvällens bästa! Visserligen bara en lösryckt bildkommentar från en gammal bekant, men killen är fan värd fitta när han klarar att hålla det påen så rak, ärlig visserligen tveksamt civiliserad nivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar