25 november, 2009

F-ing autogiro

Idag är dagen, man för över alla pengar som överlevt månaden, på sparkontot. Jag har gått och tänkt på det hela dagen, att ikväll ska jag. Tänkt på vad duktig jag varit, och så mkt som blivit kvar. Och att jag ska vara ute i så god tid så att det inte blir som förra månaden när jag satt o rev mig i huvudet och undrade vart pengarna hade tagit vägen. Då autogirot hade dragits och alla pengar var borta! Men ikväll, då skulle girot kunna skita sig i näven, för jag skulle vara först!

Loggar in på banken, pengarna är borta, Autogirot hann först!
*!#$~"@#¤{!!*

1 kommentar:

  1. "skita sig i näven " Haha !
    Det är ett klassisk dalsländskt uttryck vill jag påstå.
    Jag och min kompis sa alltid det till varandra på skämt när vi var små,ända tills den dagen då hans morsa hade tjuvlyssnat på oss i telefonen :P
    " Skit dig i näven " - "Säger man verkligen så till varandra ?" ^^ Hon var INTE glad ^^

    SvaraRadera