12 november, 2009

Boys - Beware..

12 - 25 november verkar ju onekligen bli två riktigt sugiga veckor. För mig och ni få stackare som har oturen att stå mig nära... Som det ser ut mediokert sex, lama nöjen och taskigt med cash. Detta hade jag kunnat förutspå utan att läsa det i fjortisblaskor visserligen. Jag har nämligen redan lagt upp ett väldigt stabilt startfält inför imorgon, och resten av veckan..................................................

Så hur tacklar vi det här på bästa sätt?! Jag bäddar sängen med mjuka rena lakan, tvättar den bästaste myspyjamasen, så att jag inte behöver gå ur sängen när de dagarna kommer.. Jag annonserar redan nu - Jag är ledig i helgen och alltså tillgänglig för massor av mediokert sex! Och tänkt då på min krassa ekonomi så att ni bjuder mig på ngt onyttigt att äta efteråt.....
Tack på förhand! MVH Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar