22 november, 2009

Tomat/Tomat

Men hjälp; jag skulle kunna skriva tre olika bloggar och posta dem om och om igen för varje dag som går.. SÅ spännande är mitt liv. Ikväll tex tränade jag efter jobbet 22.00 - 00.00, stod vid fönstret och tittade ut på alla bilar som crusade förbi fulla med berusade ungdomar.. VaAad skriver folk om?? Tror inte det är så underhållande att läsa vad jag äter till frukost varje dag och om alla människor som tär på mig som sandpapper mot underlivet... I brist på bloggfantasi -

En bild på mina underbara nya örhängen. Som jag inte ens har tänk använda! De ska bara hänga framme som prydnad... Visst är kvinnors logik när det kommer till shopping och ekonomi förunderligt underbar? ^^





Jag fortsätter att drömma om alla dessa män, när ska min stackars hjärna få vila och ro från allt detta testosteron..? Imorgon flyr jag stan och tar iaf bilen upp till dalsland och radioskuggan så kanske det blir lite lung o ro ett tag!

1 kommentar:

  1. Örhängena var fina men den där låten sög ;)

    SvaraRadera