10 november, 2009

Till slut - Tummen ur

I söndags ringde pappa mig och lät meddela att om jag ville ha upp mitt nya badrumsskåp som jag köpte för över en månad sen.... Så skulle han packa med sig borrar och alla skruvmejslar han äger och ta vägen om mig idag. Och det är klart jag ville! Så äntligen blev det fart på sölkorven (mig)! Alla kollin som jag med stor möda parkerat i köket, de små tunna pappaketen väger som stora cementsuggor! Öppnades, och givetvis, det första paketet jag öppnade så skrapade jag av den vita färgen på ena hyllplanet *ååå* Jag hatade mig själv en stund, men sen lyckades jag skruva ihop det så att det nog inte syns, så mkt..

Det gammla skamfilade skåpet med gulnad flagad färg som också var tveksamt upphängt så spegeln trillade ut när man minst anade det!

Den nya hyllan, ännu ej ihop satt, med stängda hyllsidor.

Den andra varianten med öppna hyllsidor.


Uppsatt! Det blev den lite modernare varianten med öppna hyllsidor. Gjorde jag rätt val? Iaf sååå skönt med nytt fräscht skåp. Det här har jag längtat efter länge! Så mkt större snyggare spegel (mer av mig syns). ^^ Lite mindre skåp, men det är en prioriteringsfråga! Och jag måste ha den bästaste pappan i världen, han kan verkligen allt! Det sitter som berget! Fast när jag testryckte i skåpet utropade han med allvarligt skärrad min - Nej akta! Ryck inte så hårt! =S
Så vi får väl se, vaknar jag i natt av att väggen i badrummet brakar ihop behöver jag ju inte gå ur sängen och se efter för då vet jag ju vad som har hänt...............
Hur som det går - Tack Pappa!

2 kommentarer:

  1. Helt klart rätt val med öppna hyllsidor, då kan man blåsa ut dammet utan att få det i öugonen

    SvaraRadera
  2. Blev grymt bra det där...

    SvaraRadera