10 november, 2009

En snabb bild catchup

12 oktober fyllde pappan min 51 år. Givet och absolut bakade jag tårta (lite för min egen njutnings skull). Denna tårtan var lite av ett expriment, med chokladmosse ist för vispgrädde och med mkt gottig fyllning! MUMS! Och lite fin blev den väl? ;)

Allahelgona, även kännt på senare år som Halloween ^^, gick inte obemärkt förbi. Så här fina blev årets egen pysslade kort.

Säsongens hittills absolut bästaste köp! Sånna håriga varma myssockar <3 Och så kallt som det är hemma hos mig är det sällan vi är åtskillda från varann =P De är tom det enda håriga som får följa med mig under täcket nu för tiden.. *skrattar*


Förra veckans lördagsmys. Dock är inte bilden såå mysig *skrattar* Men jag lovade att jag skulle lägga ut den, och då blir det så! =D Gott som attan var det iaf! =D MeEera mysmat!

Vi slänger in en till tveksam matbild när jag ändå håller på. Sörja - a.k.a korvstrganoff. Nästan omöjligt att inte tycka om det också. NamNamNam. Dessutom, mjölk i vinglas räknas som vardagslyx, så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar