10 november, 2009

.:Måndagspyssel:.

Efter att ha gått upp i så god tid dagen till ära, trots att jag var ledig! Fick jag för ovanlighetens skull väldigt mkt tid till övers när kvällen kom. Så då pysslades det:

Två stycken kylskåpsmagneter i, cool/smakfull/tidsenlig/tveksam/fånig design. Smaksak antar jag =P Det svåraste var att hitta ngt i lämplig storlek att använda som bröstvårtor. Fick förslaget att pilla av två sårskorpor och klistra på..... HM. Om det blev det låter jag vara osagt, =P Haha

Målade en höstig bild föreställandes mig när jag jobbar, det är så på riktigt =( Skrev ett lättsamt brev, brösten paketerades och postades. Har ni förstått ännu att jag tycker det är kul att skicka/få post??! =D
Nu har jag inget mer värdelöst att ströblogga om, så jag hoppas att frukosten vid det här laget är slut och att den smakade utomordentligt bra! ^^

2 kommentarer:

  1. Det räckte precis till frukost och en påse julskum, tack syster <3

    SvaraRadera
  2. Gillar din teckning ^^

    / M

    SvaraRadera