20 november, 2009

En stilla lunk i natten

Välkommen Fredag, som vi har längtat.
Torsdagen bjöd inte på mkt vettigt. Vaknade kl nio, men jag var mitt uppe i en så spännande dröm att jag var tvungen att sova mer! Sagt och gjort.. Vaknade igen 11.30 ^^ Ni förstår, jag drömmde att jag var med i en dokusåpa, ngt i stil med "Ensam Ulrika söker", huUur skulle jag kunna lämna sängen utan att veta hur det slutade?? Nu kommer jag tyvärr inte ihåg om drömmen fick ngt slut eller inte, men det var en härlig resa dit! Alltid lika spännande när personer man räknat ut som inget, fortfarande figurerar i ens undermedvetna och dyker upp när man minst anar det. Vilket givetvis får påföljden att man måste ta upp dem på nytt för ny värdering...

Annars har hela dagen förflutit lättklädd i badrummet, suttit på mitt uppvärmda kakelgolv med benen i kors, lyssnat på P3 och målat min nya lilla byrå. Riktigt mysigt och trivsamt! Och såhär efter tredje målningen, börjar det se okej ut.. ^^

Nu har jag precis matat kroppen med gröt efter ett långt gympass. Helt otroligt, inte ens halv ett på natten är man ensam på quallitys gym. ^^ Avslutade med några futtiga kilometer på löpbandet i lagom tempo. Känns skönt i benen och nu längtar jag och sängen efter varandra! <3

1 kommentar: