29 oktober, 2009

Countdown till - Ledig helg!

Torsdag - Fröken slog upp ögonen och kunde efter snabbt överläggande konstatera att jag innehar den enormaste blåsan, då jag inte kissat på 11½timmar!

Resten av förmiddagen korvade jag i sängen, småsov och kikade ut på det strålande solskenet. Men sängen var bättre..

Jobbat 13 - 22. Känner mig som ett paket manglad köttfärs. Det finns inte ngt som inte gör ont. =( Fryser gör jag med =C Värdelös dag på jobbet då jag hade sparat så mkt jobb som jag slappt nog förväntat mig skulle vara undanröjt när jag kom på eftermiddagen idag. Icke, jag fick snällt nog göra rätt för mig, plus lite till. I love ansvar and babysitting vuxna kollegor.

Men nu lägger vi torsdagen till handlingarna, med glädje! Och ser framemot EN arbetsdag till innan ledig helg. Allahelgona inte minst!

Dagens parentes:
(På mitt handfat bor en tandborste som inte är min. En grön och vit. Om detta känns mysigt eller obehagligt vet jag inte ännu. Men där bor den. En tandborste som är grön och vit.)

2 kommentarer:

  1. Får jag låna din blåsa nästa gång jag ska ut o dricka öl?? ^^
    Hoppas tandborsten betalar sin del av hyran....?!

    SvaraRadera
  2. :O Använda tandborstar är ju typ det bästa som finns ! Det finns så många användningsomården *drömmer mig bort* !! Ja, dvs om du kommer på att det är obehagligt....
    Modigt BTW att lämna kvar den. Jag hade nog gjort rent marsvinens vattenflaska med den och sen lagt tillbaka den ^^

    SvaraRadera