07 oktober, 2009

Ett rop på hjälp!

Städhjälp kanske, närmare bestämt. Detta måste vara bildbeviset på att jag inte kan hantera all nytillkommen golvyta som uppkommit till min distribution i badrummet! Ett lysande exempel på hur Ulrika gör när hon kommer hem från jobbet/ går och lägger sig. Det bästa med att det nu är avslöjat är att jag genast måste åtgärda.. Skönt att handfatet var rent iaf..



Vad som vart en bra dag blev rätt omgående skit. Jag visste väl att jag borde låtit horoskopet råda och åkt ngnjävlastans. Inte för att "kärleken har mig som mål" ändå tycks det men, snarare långt därifrån! Som plåster på såren verkar det ju som att pengar inte kunde ha gjort det hela bättre iaf (syftar på bilden). Nu sätter vi högre mål på Onsdagen och ser fram emot en ledig Torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar