06 oktober, 2009

Dagens horoskop

"En resa kan du komma att göra nu och den kan bli romantisk för dig. Kärleken är på ett rart humör och du är dess mål. Du har lyckan med dig, men denna lyckan räcker inte till en spelvinst."
Skrattade gott igår när jag läste detta i GT med tanken att den som har kraft nog att driva ut mig på en resa imorgon efter jobbet måste kunna flytta berg! Sängen och jag har en avtalad tid och vi sviker inte varandra. Idag skrattar jag inte längre.
Det enda tisdagen uppbådat än så länge är att jag fått båda mina bröst ömsint mjölkade. Och jag vet inte om jag upplevde det så romantiskt! Visserligen står det "kan bli".... HM.
Även lillebror har gjort ett ärligt försök att driva mig från ursprungsplanen. Och visst har jag förstått att jag är omtalad i hans kretsar, men småspjuvrar? Tisdagens småtimmar låter jag väl vara osagda. Frågan är hur mkt smörsång som krävs innan jag viker mig.
Nej.

Låt oss raka benen, svära som fan när jag rakar av gåshuden och njuta när det varma vattnet svider i skärsåren *gone shaving*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar