19 oktober, 2009

Helgens förlorade blogginlägg

Det är alltså nu jag ska ta igen hela helgens bloggande i en enda jättestor SUPERBLOGG! För man kan ju inte ha tid över att blogg jämt...

Nutrition, Motion o Passion - Har varit ledord mina tre otrooligt sköna lediga dagar!

Jag idkar egentligen inte handtvätt. Men. Ingen ledig helg utan mina favorit mysleggins! Och dessa låg i tvätten efter att jag hade jobbat i dem, och att få tvättid i vår tvättstuga, ja, ni ser ju hur det gick. Men kolla färgen på vattnet! Bilden gör det inte ens rättvisa! OMFG! Det är vid tillfällen som detta som man verkligen tar sig en funderare över vad fan man har gjort det senaste. Eller är det så, att man blir så här jävla snuskig på kläderna av att jobba hemma hos andra? =S Glad att jag tvättade dem innan myshelgen!

Guldet som blev till sand. Ja lite så var det, jag önskade och längtade efter choklad. Och ni ser ju vad jag fick....... Minimajs - Förresten VERKLIGEN INTE ngt jag rekomenderar. Inte om det är choklad man egentligen vill ha iaf. *hrmpf* Hyrde Wolverine, helt okej film, hade nog förväntat mig mer.


Den som väntar på ngt gott! Ger det till sig själv när ingen annan ser, haha! Dock till den som tror att jag invigde mina vinglas med ngt välsmakande kan jag sanningsenligt säga att så är det icke. Gurkmeja o vatten, SKÅL!

Skulle ta kort för att visa upp mitt nya fina diadem i pantertant tema. Resultatet, en medioker porträttbild uppvisandes en kaotisk bakgrund efter en rekordslapp helg som pendlat mellan sängen och soffan. Mer av det! Imorgon för jag min karriär med heltid vidare igen, 7-16. Ägna mig en tanke! Puss o Go'Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar