08 oktober, 2009

Hiss O Diss

Jag hade egentligen en heelt annan tanke för det här inlägget. Men allt eftersom kvällen gått så har Jag blivit tvungen att omprioritera..

HISS
http://www.dammsugarpasar.nu/Default.aspx
Herre Gud vilken bra sida! Det här var PRECIS vad jag behövde i mitt liv just nu! Jag var varit i varje affär stan har att erbjuda, där det kan tänkas finnas dammsugarpåsar såklart.... MEN ICKE! Till den dammsugaren jag har finns bara påsarna att köpa i affären där den köptes, i Ed. Typ tio mil bort.. Så uppenbaras detta för mig! HUR BRA OCH SUPERLÄTT SOM HELST! PEOPLE LETS BUY VACCUMBAGS!

DISS
Det är ju bara för sorgligt! Tv utbudet av vad de vill kalla "underhållnings program" framkallar ju illamående. Vad ska man med en soffa till i dessa tider? När man vill gråta när man slår på tv:n. År 2010 måste bli ett rekordår i barnafödande, för de lyckliga få som kan underhålla sig i en annan möbelgrupp än soffan! Eller för all del behöver man ju inte gå ifrån den heller.. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar