01 oktober, 2009

.:Torsdagar:.

Torsdagar är mina all time high hatdagar. Finns inget med torsdagar att gilla. Så har det alltid varit så långt jag kan minnas (för att inte nämna att det inte är så långt ^^). Men idag har varit idel possitiva överaskningar. Började dagen med att gå upp när väckarklockan ringde (!), när jag kom ut var det ingen frost så jag slapp skrapa rutor! =D Tacklade dagens hemska arbetspass med ett öppet sinne och genuint leende, toppade detta med att jobba eftermiddagen i en annan arbetsgrupp vilket var en ren egokick! ^^ Powernappade bara en timme efter jobbet (!!) och den största överaskingen var när jag nu slog mig till ro och insåg att jag storstädat hela lägenheten. WAOW! =D Nu har jag ju hela min lediga helg över att bara göra sånt jag vill! Är det så här normala människor gör? Smart uttänkt ju.... ^^


Taklökar från VBG
Fick MMS av mor som skulle skryta med sina taklökar som hon tatt bild på. Jag som är som jag är och var inte sen med att ta bild på mina egna för att minnsann visa att det är lite bättre, lite snyggare i vänersborg..


Hemmavid
Bild till er som aldrig är, aldrig varit och aldrig kommer komma hem till mig. Så här ser det ut efter ikväll, lite plottrigt kanske, men det är vad man kallar ett levande hem? haha Och nu är det REENT. Jag kommer sova bättre än på länge! Trots en enorm fullmåne på himlen..
"Ja men kuken e blind."
Lillebror som konstaterar, ja, att fula fittor inte är ngt hinder förmodar jag? *asg*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar