14 oktober, 2009

Källens hedersomnämnanden

"Hejsan tjena ? vem där ? lerJag e' en småtokig gbg kille som gillar att testa galena saker i livet. Typ som jackass fast kanske inte lika extrem då ! ler Jag tänkte iaf testa en galen sak nu och agera studsmatta ! Alltså låta en eller flera tjejer hoppa skutta och trampa på mig som jag vore en studsmatta. hahahaha vet det låter kanske lite galet men sån e' jag. Tänkte mest höra med dig om du skulel vilja testa att hoppa och trampa lite ? kanske om du hade någon eller några väninnor som skulel vilja vara med ? hehehe Tom med skorna på ioch allt om ni vill och vågar ! hahaha valfria skor !!!! hoppas jag inte skrämde iväg dig nu ! ler"

JaAa, jag vet vad ni tänker! Det här är ju för bra för att säga nej till! Vem vet när den här chansen kommer igen?! Om den ngnsin kommer igen?! ^^ Och det här är människor som lever och verkar bland oss....... Jag hoppas att han fortfarande lever och har hälsan när ni läser detta, även om han inte verkar ha så goda chanser i livet.. =P


Ulrika säger:
VAD GÖR DU?!
schlobb säger:
S P E L A R !
Ulrika säger:
OMG
Ulrika säger:
Slit inte ut pullfingern bara!


Man måste älska människor som står ut. Och har förmågan att anpassa sin nivå på samtal. ^^

"Ta inga fångar! Ät kakan! Segla iväg mot solnedgången!"
Det bästa jag läst, ikväll. ^^ Jag tycker vi låter det avsluta tisdagen, som förövrigt vart kakon! Låt oss leva veckan vidare med denna ljuvliga filosofi... ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar