20 oktober, 2009

PS.

Läste igenom bloggen och skrattade. För slapp för att redigera tänker jag bara göra ett tillägg.
Jag har inte bara ätit i helgen, haha. Spenderade fredagkvällen på gymmet och preppade för ett par timmar ifred. Dra åt helvete vad många människor fler än jag som inte har ngt liv =D

Lördag vart en lång smutsig promenad i skogen, vad annat kan man vänta sig när det inte annat än regnar? Det är därför man har gymkort för att slippa skogen på hösten *reminder to self*

Söndag plogade jag genom överby utan att köpa ngt alls. "Nio dagar till lön, Nio dagar till lön".. Så iom att det inte kan klassas som shopping måste det vara motion va?? ^^

Måndag var obligatorisk sovmorgon till 12! Sen Torp köpcentrum där jag fick två nya leggins och knäsockar <3 Annars har jag suttit vid datan halv inkrupen i dataskärmen och hysteriskt surfat efter hus. Man förundras över hur folk har det hemma. Och att de inte ens städar inför korttagning. *ser mig omkring* Läge att avrunda där kanske.. =P Köp mig ett hus! DS.

1 kommentar:

  1. Ett hus??????? Skämtar du??? Vet du hur psykiskt krävande det är???
    (P.S. Köp vårat..det är billigt..)

    SvaraRadera