06 oktober, 2009

Första dagen i mitt nya liv

JaAa så ä de!
Idag avverkades första dagen på jobbet med heltid. Kändes helt okej då jag fick en väldigt soft start! Kan bara hoppas att resten känns någorlunda lika bra och att lönen blir som en stor smällkyss på posten! Har under dagen tagit emot synpunkter på mina övriga levnadsvanor. Men för tillfället förblir resten som vanligt. Kan inte vända upp o ner på life as I know it bara för att passa normer.

Igår söndag besöktes GBG igen. Och IKEA <3 som har en synnerligen egen plats i mitt hjärta! Denna gången Kållered då jag i ett ögonblicks förrvirring svängde åt fel håll! Haha =D Men det var tur då de på kållered hade precis vad jag ville ha med mig hem! Så efter att ha svängt med mitt magiska kort lyfte pengarna på lätta vingar och i bilen hem fick jag sällskap av ett fint badrumsskåp! Andra gången i mitt liv jag är på IKEA själv och det här har ju gått jättebra! =D Hade även annat fint sällskap i bilen....

Godaste ever - Rekomenderas!
Mobilen går på högvarv dagarna i ända helt plötsligt och jag blir lika förvånad varje gång den ber om uppmärksamhet. Det värmer i hjärteroten att ni finns där ute och lägger tid på att ha bekymmer om mig, STORA KRAMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar