27 augusti, 2009

.:Skarpt läge!:.

Oops!
Även den store Martin Timell gör sina misstag ibland I'm sure... Kände hur jag med min stora rumpa nuddade motsatt dörrkarm till den jag målade på. I panik flög jag upp för att genast rätta till märket som säkert blivit, bara för att dra i baksida axel längs heeeeeela karmen jag precis målat........................ SUCK!

Timestalling
Finns inte mkt plats kvar för bekväm fritid i min lägenhet. Bra, då jag inte borde ha ngn bekväm fritid innan badrummet är färdigt! Ändå lyckades jag skyffla fram en liten fri bit på golvet där det gick att sitta och förhala bort en hel timme från det jag borde göra. En av mina kvinnliga färdigheter.. =P

Lock and load
Pistolen är laddad och osäkrad! Nu är det nog äntligen dax, om jag inte bloggar ikväll, kan det bero på att jag fastnat med fingret i en silikonfog, att det inte blev bra så jag hoppat ut genom fönstret i ren förtvivlan, lr att jag gett upp hoppet innan jag ens börjat och är ute och horar för att ha råd att renovera på riktigt!
Wish me luck!


1 kommentar:

  1. Vilket überfacinerande kort det första är. Jag tittar och tittar men ser verkligen inte ens antydan till bröst =P
    Så vaaaAad hände? För jag vet ju att du har tuttar....

    SvaraRadera