29 augusti, 2009

.:På kärt återseende:.

Lördag, vad finns det att säga? Jobbat 7 - 15, småtrevlig dag, oberäkneligt väder vilket resulterat i att man överaskats av en och annan störtskur. Men det hindrar inte vänersborgarna från att gå ut och fira Fridamäss inte!

Var hemma vid 15 tiden och trots att det fanns göromål att ta tag i, dök fröken rakt ner i den obäddade sängen i ett virr varr av täcken och kuddar. Slocknade direkt och förblev så ända till 21.15!!

Det enda vettiga som gjorts ikväll är att garderoben har rensats på lite uttjänta kläder. Provade gamla byxor som jag lagt undan och gjorde en glad upptäckt! De passade <3 Så nu kan jag säga bye bye till mina jeans favoriter från Lindex som numera knappt hänger kvar på mig. Och välkomna tillbaka till mina gamla Levis som är perfect fit igen.
Glad Ika *smileee*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar