22 augusti, 2009

Bildpremiär på Ikabloggen!

23.05 officiell slutspurt på lördagen! Det är nu man ska haffsa ihop ngt att få gjort som man stolt kan berätta om på jobbet måndag morgon att man haft en så produktiv helg...

Var ju på IKEA i måndags och köpte mig en välbehövlig ny skrivbordstol. Det var inte annat än att det sa Ynk i hjärtat när jag idag BAR (internt,hrm hrm) ner den gamla i källaren låste in den och släckte lyset. Fy! Det var slutet på en era. Den har tjänat mig väl sen, kan jag vart 6år när den köptes? 16år, fan vilken prisvärd sittplats =P Men den nya har redan fått en plats nära min ända ^^


Min gamla kärlek, vi har genomlidit mycket tillsammans..


Nyförvärvet, stil, elegans, komfort
Puh, det var krångligt att lägga in bilderna rätt. Nu blir det inte mer än så här för det. Soffan here I come! *slappläge*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar