22 augusti, 2009

.:BlomsterHallen:.

Jag är nog expert på att odla reklamhögen i hallen. Blir lixom bara så när man kommer hem från jobbet, är trött och sliten, så dumpar man posten närmast möjligt med tanken "-Jag tar hand om det sen". Bara det att sen kommer aldrig.

När jag idag bläddrade igenom den var det som vanligt snabbt och konsekvent "Släng, släng, släng". Men där uppendarade den sig! Reklambladet från BlomsterHallen! Det här är ju en pappersbit värd att älska! Som en mental orgasm på posten! Efter att noggrannt trynat igenom varje sida är köplusten total! Jag vill åka och handla nu! NU! Man kan inte leva utan blommor!!

"Med växter i rummet mår vi bra, mycket bättre än utan dem. Förkylning, huvudvärk och hudbesvär hålls på avstånd, lusten att arbeta ökar, prestationsförmågan stiger. Allt blir mycket roligare." Det kan jag skriva under på!

Grönt är skönt!

2 kommentarer:

  1. Å trots detta påpekar du att jag köper blommor, typ jämt o.0
    Kan inte hjälpa att de dööÖöör juh =P

    SvaraRadera