29 augusti, 2009

.:Silikonera Mera:.

Nu när kvällen nått fram till slutdestination och fredagen är satt på pränt kan jag konstatera - Fan vilken bra Fredag! Mått oförskämt bra, haft en soft dag på jobbet. Tog en lagom powernap på tre timmar på soffan efter jobbet ^^ Fogat klart i badrummet, och jag är helnöjd med resultatet! Den initiala frustrationen hade gått över, svordommarna osade inte fullt lika illa och Amen vaa faAan bytts till ett mer blygsamt "Ojdå". Det kallar jag framsteg.

På söndag premiärduschas det hemma igen! Ska bli så sköÖönt! Och nej, det duschas ensam, och nej det kommer inte som videoinlägg här på bloggen, trots sjuk efterfrågan! *evileye* Skäms!

Nu ska det bara småfixas lite så kan jag kalla det här projektet slutfört. Och det ska dröja innan jag fogar om ett badrum igen =P

Nu kallar sängen - Go'Natt

1 kommentar:

  1. Grattis!! ^^
    Jag tycker iaf det är värt att invigas ordentligt! Har du hört om kungen kan komma o hålla tal? Kanske svinga en flaska sådär som man gör när man döper båtar?!
    "Härmed inviger jag detta badrum och döper det till Super-U's Syndanäste!" *krasch*
    Jag tror det skulle bli en trevlig tillställning....

    SvaraRadera