13 juni, 2010

With a scent of hangover
























Jepp. Igår var det ledig lörda. Vår nya ovana trogen hade Cissi redan tidigt i veckan bokat mig för Lipz. Det gäller att vara först ut för att få ta del av min dyrbara kvalitetstid serrni ;P
Idag vaknade jag upp okristligt tidigt, där jag låg utslagen på rygg mådde jag oförskämt bra, omgiven av ett tätt dis som formligen stank bakfylla. När jag en stund senare även lyckats slita tungan från gommen återstod det inga tvivel om var diset uppstigit från... Vem bestämde att bakfylla skulle smaka som att suga på en nerspydd dammig gatsten som stått och jäst i morgonsolen? Men kul hade vi.
Nu ska jag återvända till ryggläge undertäcket. Även om man inte mår så illa är bakfylla en utmärkt förevändning för att slippa göra ngt alls =P Och min fylla var ju onekligen vansinnigt konstruktiv, jag fick med mig cykeln hem som stått i stan i två veckor utan att jag orkat hämta hem den. Dagens prestation avklarad redan 03.00, tumme upp på det! =D
Dagens parentes
(Jag önskar att alla mina kritiska läsare lägger noggrann uppmärksamhet på rubriken och berömmer mig för att jag, iaf tror jag, att jag fått det rätt denna gången ;P)

1 kommentar:

  1. Grattis till en fin bakfylla...och till att du fick till rubriken rätt!! ^^

    SvaraRadera