01 juni, 2010

Välkommen på mig (?) Polly

På min höger stortå bor Polly. Polly är en vattenblåsa, i storlek med just, en Polly. Polly smärtar mig ganska ymningt. Jag gissar att vi är ganska lika jag och hon på det viset =P Vi vill att folk ska veta att vi finns där. Må det vara smärtsamt för omgivningen! Haha ^^

Men hon påminner mig om ngt vackert iaf =P . Att jag idag sprang milen på 61 minuter igen *juppidans* Jag är SÅ back on track, glad igen =D Nästan så jag skäms att erkänna att jag försökt sticka, klämma och riva ihjäl henni =S =P

Dagens Parentes
(Kan även mkt mkt lyckligt meddela att det tycks vid noga, nära inspektion att det på mina nagellösa tår verkar kika fram ngt som kan liknas vid början på en nagel. Ytterligare anledning att sova gott inatt! =D )

God Natt, Må John Blund skänka även er ett korn av "finpulvret" =P

1 kommentar:

  1. Vet ingen annan än du som så poetiskt kan beskriva en blåsa på tån... ^^
    Ta hand om henne!!

    SvaraRadera