19 juni, 2010

Klockan är tolv - Och aAallt är luugnt!

Dagens drömminne - Drömde att jag frågade min snälla pojkvän om jag fick gå ut på krogen utan ngt på överkroppen, alla andra gör ju det?! Jag fick och jag gjorde. Tämligen obehaglig dröm! VaAar har jag fått det ifrån?!

Dagens näringsintag - Två torra knäckebröd med ost. Ett blåbärs muffins med kaffe. En skål gröt utan mjölk.

Dagens väder - Strålande sol, snart övergående i periodiska ÖSregn med tillhörande åska.

Dagens prestation - Jobb 14 till 22. Alternativt rulla ur sängen imorse...

Dagens ansträgning - Det hände sig som så att jag snubblade över ett hopprep när jag plogade mig genom lägenheten imorse. "Se här, där ligger det." Jag har aldrig kunnat hoppa hopprep. Så kom det sig att jag har haft hjärtklappning hela kvällen. Fysisk ansträgning är livshotande.

Dagens migrän - Jag hinner inte. Jag hinner inte kamma mig! Jag hinner inte äta! Jag hinner inte ta paus för att kissa! Jag hinner inte svara i telefon! Jag hinner inte planera helgens schema! Vart tar all tid vägen?!

Dagens suck - Hallonsylt på köksgolvet. Jag omformulerar mig; MKT hallonsylt på köksgolvet.

Dagens glada tanke - Tre, alltså TRE, fast nu bara TVÅ arbetsdagar kvar till SEMESTER!

Dagens största varmaste kram - Till bästaste Samuel som lagat bromsarna på min bil! Vad ska jag med en hel verkstad full i karlar till när de inte kan lyckas med vad det tydligen bara behövdes en man till att klara av? =D Om du visste vad jag längtar till semester, att få ligga kvar i sängen när du går upp för att jobba.. ^^ Elakt, men jag menar det. Med all kärlek jag kan uppbåda förstås, hihi =P Puss!

Dagens skönaste - Den stundande återföreningen med min nya anddunskudde som införskaffades på IKEA igår. På den ska jag njuta mig genom åtskilliga nätter i framtiden! Och det får därmed även vara dagens avslutning! =)

3 kommentarer:

  1. Varför förvarar du sylten på golvet? Och hur vet du att inte S har "lagat" bromsarna med silvertejp? Han kanske planerar nåt....han kanske är ute efter att ärva dina miljoner?
    Ta cykeln.....

    SvaraRadera
  2. HAHA! Det var egentligen lite elakt av dig Olle, anar jag svartsjuka? =P

    SvaraRadera
  3. Hehehe...näää...jag är bara mån om dig o din bil.. ^^

    SvaraRadera