04 juni, 2010

Det går bra nu

Ledig Torsdag spenderades ute i solgasset med snyggingen Samuel ;D Och ack ack så vackert röda vi blev! Det kändes vill jag lova när jag skulle försöka sova i natt.. När jag vred mig i lakanen och det kändes som huden slets från skelettet på mig, då var jag så nöjd =D Vad brun jag kommer bli tänkte jag! Haha

Oduschad, okammad, fullständigt ostylad lyckades han tom med bedriften att få fröken med på en tur till överby. Aldrig hänt tidigare. Ovidkomligt för mänskligheten, överväldigande för Ulrika, intressant för ev åskådare? =P Dock blev ärendet i sig en nit. Jag hatar mobiler. Finns inget jag vill ha *tjurar* Och min jättegamla z610i som jag lever med nu, gör allt för att pissa på min tillvaro.

Min "lediga" Fredag började på MVC för mitt livs första cellprovtagning. Var lugn tills barnmorskan tog fram det största metallredskap jag ngnsin skådat och visade hur hon skulle föra in det i mig och bäda upp för god sikt. A-b-s-u-r-d-t.

Jobbade några timmar på em sen har jag bara shoppat =D Dagarna tycks bara rinna på nu, är det solen och den hägrande semestern som lyfter sinnet tro? Kan tänkas att kärleken och träningen hjälper till med ^^ Fast man lever aldrig utan bekymmer, visst finns alla sorger och dumma tankar där i vanlig ordning. One can only do ones best =)

Dagens Parentes
(Igår gymmades det, sprang i vanlig ordning mina 2km, men den här gången skulle jag komma under 12 min på riktigt! Och visst, utan vidare ansträgning slutade det på 10.54 precis =D. Det betyder att jag borde kunna ännu bättre! Kul när det känns att det går framåt!)

1 kommentar:

  1. Stod i duschen igår å undrade när det var dags för dig att ta cellprov. Ja, jag har inte så mkt för mig på dagarna =P Men se där ja, jag hade ju rätt. Det ar typ nu =P

    SvaraRadera