05 juni, 2010

.:Nytillkommet:.

Spatserade lugnt runt på överby och funderade på vad som fattades min sommargarderob, betraktade övriga kvinnor omkring mig om de kunde tänkas vara klädda i ngt jag inte kunde leva utan. Just när tanken slog mig låg de på stället precis brevid mig, kärlek vid första ögonkastet! Shorts i modell chinos (?), det var ju DET jag behövde =P

Ska erkännas att jag funderade läänge på om jag verkligen vågar och kommer nyttja denna. Ser nu att det ser ju ut som ett långt nattlinne hahaha Och turkos, jag kräver lixom min uppmärksamhet utan att även ha färg på mig som gör det =P Men om inte annat är den säkert grym att sova i ;D

Samma panik vaAarje år - Nu är det snart varmt, jag har ingen bikini! =S Hur kan det komma sig att man aldrig har det?? Jag har letat och LETAT och LETAT! Nu blev det denna till slut. Fast jag längtar fortfarande efter en anonym svart =P Och denna modellen =S Men det finns ju inget annat! Blev ingen bild på mig i denna *skrattar* 1) Vilken förnuftig kvinna tar bikinibilder på sig själv, rödbränd, på kvällen, inte minst fredagkväll! Nono. 2) Jag vet inte om jag är bekväm med att lägga ut den typen av bild på mig alls =P 3) I den bikinin?! HA - HA. Jag ska från och med imorgon kväll starta bikini terapi med mig själv hemma, så jag är tillräckligt bekväm med att vistas i den lagom till badsäsongens start (17 juni är den bokad till =P ).


Till vänster min gamla väska och plånbok, till höger min nya väska. Ser ni mitt problem?? Min plånbok är lika stor som min nya väska! Jag ville ha en liten bekväm väska till sommaren. Men när jag skulle flytta in insåg jag att jag inte får plats i den =( Alla mina saker jag inte kan leva utan! *suck* Och hur löser jag mitt plånboks problem. Korthållare? Jag vet inte om jag kan leva med en sån, jag får inte plats med alla j-vla kort *muttrar*



2 kommentarer:

  1. Vilken förnuftig väska <3 Den nya alltså =P Korthållare, du får väl ha två =P Å snygga shorts... Den lilla bikinitoppen får mig att rysa av obehag men ta inte åt dig at det. Våra bröst är helt olika varandra å dina är nog mer som gjorda för det ;) Klänningen gjorde sig inte riktigt på en rödbränd kropp men annars var den söut =)

    SvaraRadera
  2. Jag är GRYMT besviken på att frk U nästlar sig ur en bikinbild på det här sättet!!! >.<
    Sen har jag nåt svagt minne av att du sagt att du inte använder handväska...? O.o Nu har du plötsligt 2!?
    Jaja...bara du är nöjd så är jag nöjd... ^^

    SvaraRadera