21 juni, 2010

SEMESTER - Dag 1

Vaknade första gången vid nio och avnjöt frukost i lung o ro med S, bestående av hembakt bröd (skryt). Sen la vi oss igen och tog lite sovmorgon på sovmorgonen. De är de bäsa! ^^ Mamma ringde så lägligt när vi vaknat igen så jag kunde bjuda in migsjälv på gratis middag. =D Nu har jag packat övernattningsväskan så efter min gratis middag åker jag djupare innåt dalsland för att leva lite lantliv ett par dagar. I mina väskor finns, solkläder, blåkläder, träningskläder. I'll have some good days =P

Dagens Parentes
(Jag visste inte att jag ville ha nya krukor. Men det måste ju vara så. Annars finns det ju ingen anledning till att jag välte och slogsönder en hel trave av de jag redan ägde....)

1 kommentar:

  1. Du är alltid välkommen att hämta mina avlagda krukor. Råkar visst få sådana varje gång jag byter blommor av ngn anledning... Har typ massor med udda som jag inte vill ha =P

    SvaraRadera