01 juni, 2010

Strumpor, tänder och gammal pizza

Hade en jättebra blogg förberedd för idag. En glad-blogg. Där jag skulle berätta om min måndag, 13-22 pass som vart hellyckat och inte alls som en hel evighet. Om vad glad jag är för att fått lite färg efter en mysig fika i solen på jobbet. Att mina glömda sockar trots allt blev väldigt lyckat då det är sommar ute! Om den konstiga komplimangen jag fått för mina "rena fina ben". Och vackra tänder. Vad gott det var med torr gammal pizza efter ett det ultimata arbetspasset.

Istället står jag och gör konster i badrummet för att lyckas ta kort på min sargade lekamen för att skicka in och komplettera min polisanmälan. Det blev inget ultimat arbetspass. Faktum är att det här nog är den värsta måndagen jag upplevt. Kan nog bli den sämsta veckan på hela året när jag känner efter. Jag kommer nog inte vilja mkt alls på ett tag. Det fina är att livet väntar på en när man kommer tillbaka. Om man har tur.

2 kommentarer:

  1. Men vad har hänt?

    SvaraRadera
  2. Tycker synd om dig vännen. :( Trist att en sån bra dag kan bli så förstörd.
    Hoppas resten av veckan blir så pass överraskande bra att humöret stiger igen! Jag håller tummen...det vet du!!!
    *kraaaam*

    SvaraRadera