10 april, 2010

.:Supervärme:.

Och jag jobbar givetvis. Okej supervärme är nog att ta i, som vanligt är metrologerna optimistiska i överkant =P Men jobbar gör jag iaf, så det gör mig varken till lr från. Fast iofs, överaskade jag mig själv imorse när bilnyckeln fick hänga kvar hemma och jag cyklade till jobbet =O Så lite skönt är det ju att det var varmre än vanligt ^^

Nära man packade sig iväg i eftermiddags för att inleda badsäsongen nu när solen börjat smälta isen.. Haha Men det slog mig att det är dumt att riskera infektion i kissemurran, förkylning och feber nu när jag ska iväg. Har börjat planera avfärden nu och nedräkningen pågår i allra högsta grad! Var på banken så sent som i fredags för att tömma kontot och växla euro. På onsdag lämnar jag Sweden behinde! Spännande, glad, glad, glad =D



Man kanske skulle packa med badkläder ifall tillfälle ges att inleda badsäsongen i internationella vatten?? =P

4 kommentarer:

  1. €35?? Är det allt du ska spendera?? :)

    Hoppas resan blir trevlig, internationella badet går bra, kissemurran håller sig frisk och att du inte fastnar i tullen... ^^

    SvaraRadera
  2. *Doh* Det är ju givetvis små sedelbuntar.. ^^ Budgetens egentliga storlek är inget för allmänhetens näsor att snyta sig i... ;P

    SvaraRadera
  3. Jag tror nog att din kissemurra varit utsatt för värre saker än kallt vatten? o.Ô

    SvaraRadera
  4. Hahaha Men HELENA! Vad är det du skriver om mig?! =O Jag förstår inte vad du menar...

    SvaraRadera