11 april, 2010

Aj i Rumpan

Efter dag tre på cykel kan jag kallt konstatera att det är inget skönt att cykla längre. Känns att man är ovan då sadeln skaver mig och träningsvärken beslagtagit större delen av min underkropp. Samtidigt känns det nyttigt och jag kan föreställa mig mina vackra, eminenta, fasta lår och rumpa i slutet av sommaren.. *Go Ulrika, GO! ^^*

VEM är förresten den snåla sadisten som frambringade den avskyvärda ideén att tillverka smala, hårda cykelsadlar som skänker en den icke avnjutningsbara känslan av att bli okunnigt fistad rakt upp i bäckenbotten? Jag hatar dig.

7 kommentarer:

  1. Du får investera i en rejäl sadel för bredarslade tanter! Då slipper du fistingen... ^^
    Alt. stå upp o cykla hela tiden...

    SvaraRadera
  2. Tss, En sån sadel som du har?! [MSN MUPP]

    SvaraRadera
  3. Nej, jag har en liten sadel..jag gillar att bli fistad! ^^

    SvaraRadera
  4. *Doh* Du får väl sätta på rövvadden, den som du hade på spinningen

    SvaraRadera
  5. BTW efterlyser jag ett inlägg som bör postas strax innan avresa där det är fritt att lämna kommentarer om sånt som jag kommer på när du är borta... Du vet sånt som bara poppar upp

    SvaraRadera
  6. Min sadel, på cykeln vid ingången breve din, är den underbaraste nånsin! man kan cykla upp och ner för trottoarskanter utan att på ont i skrevet! dessutom kan man cykla typ hur långt som helst! Kläm på den o köp en sån du me :D

    SvaraRadera
  7. Jomensåattbilengårbranu...16 april 2010 kl. 10:23

    Eller också så gör du som de kvinnliga porrstjärnorna gör ^^

    Du tar helt enkelt bort sadeln och sitter direkt på sadelstolpen, beroende på muskulaturen och dagshumör, kan du variera både hur högt, och hur långt fram/bak på cykeln du vill sitta i 2 olika steg :)

    Slå 1 - 2 - 3.. flugor i en smäll, cykla utan sadel :)

    SvaraRadera