05 april, 2010

Come out come out where ever you are?

Jag ger upp. Så sent som imorse kom mina hårt ihop knutna sockar vinande förbi mitt huvud där jag låg i sängen. Sen dess är de försvunna. Jag bor i en etta på 45m2!! VAR kan ett par strumpor ta vägen?! Jag har vänt upp o ner på hela sängen, tittat under madrassen, under sängen, under soffan, bakom toaletten. Till och med i kylen och betsicklådan!!!!!! DE FINNS INTE! Inte i strumplådan inte i några skor inte i papperskorgar. Det här är fysikst omöjligt. Jag kommer att bli galen över detta. Och jag som hade så gott och strumpor redan innan. Suck.

Dagens parentes
(Då jag inte hittade mitt första par sockar tog jag ett andra par för dagen. Dessa är nu oxo förbrukade.. *fula ord* Dock bara nerlortade med k*kars för*annade tomatsås så jag VET att jag lägger dem i TVÄTTKORGEN de försvinner inte... *mutter* Låt oss ta par nummer tre och se vad som händer med dem.........)

Komsi Komsi alla mina små sockar, vaAar äÄär niii???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar