06 april, 2010

Easter's yesterday

Trots det överhängande hotet med magsjuk personal kunde jag vara underbart ledig heEela påskhelgen, och frisk höll jag mig! =) Likt traditionen kräver spökade fröken ut sig så gott hon bara kunde med finskjortan, leopardleggins och gummistövlar ;P Åkte dalsland runt med godis och önskade Glad Påsk! Uppskattat vill jag tro =) Inte varje dag det kommer en så söt häxa på besök! =D



Moster var givetvis en sväng förbi de här supergoa pojkarna som även de hade vart modiga nog att våga sig på en del prickar på näsan. Inte vilka killar som helst som gjort det! Moster upp i dagen, vi älskar påsk! =D Harry o Torsten, visst är de hur söta som helst?! =D

Fick MMS från GBG med en Glad Påsk hälsning... Och beskedet att vid nästa möte fanns det paket till mig! =O Jag var ju i princip TVUNGEN att formatera en direkt inbjudan. Detta kan ha varit en smartaste formen av indirekt utpressning jag ngnsin vart utsatt för..! =P Som minne av besöket har jag sträckt vänster baksida lårmuskel så jag knappt kan halta riktigt ens. Antar att jag inte är king på brottning? Haha

Hann i påsk även att bistå den här skräcködlan med det årliga vårbadet. Syns det vad nöjda vi är med det? ... ^^ Annars har jag bara sovit gott, ätit gott, njutit obekymmrat av godis, tittat på film, läst ut min bok, solat, brottast, spelat spel, plockat leriga pinnar och.... Nja, det var nog det hela =P



2 kommentarer:

  1. Waow jag älskar när det är bilder med. Men jag saknar prickarna på killen i MMS från GBG måste jag säga. Å så funderar jag så på vad det är för ngt som "hänger" i övre högra hörnet på kortet....

    SvaraRadera
  2. Haha Men vet du, han ligger ändå på plus som tar initiativet och knyter ett huckle runt huvudet och MMS:ar! =D Och det som är i högra hörnet, jag gissar att det är ett kort på ett barn (?) med långt hår(?) som förmodligen sitter fast på spegeln han tar kortet i. Rätt lr fel?? Jag är grym =P

    SvaraRadera