27 april, 2010

Lönevaka

Så här, en vecka efter hemkomst, har jag äntligen kommit mig ur resväskan. Ett tag där trodde jag nästan att det aldrig skulle inträffa.

Så här, en vecka efter hemkomst, har jag äntligen börjat skaka av mig de extra "rese njutnings kilona". Ett tag där trodde jag nästan att det aldrig skulle inträffa.

Så här, en vecka efter hemkomst, har jag äntligen återupptagit min hittils sunda vana att röra på mig regelbundet. Ett tag där trodde jag nästan att det aldrig skulle inträffa.

Så här, en vecka efter hemkomst, vidhåller jag fortfarande en god dygsrytm. Ett tag där trodde jag nästan att det aldrig skulle inträffa.

Så här, en vecka efter hemkomst, sitter jag äntligen återigen och bloggar. Ett tag där trodde jag nästan att det aldrig skulle inträffa.

...

Nu är klockan lika med senare Go'Natt än den varit på hela April för fröken fräken Ulrika. Men man måste faktiskt ha lönevaka! Nu har jag sett lönen på kontot och kommer sova gott ^^ April som var diagnoserad med grova underskott i bugeten visade sig sluta på 3000+ trots resa! Ytterligare skäl till god sömn! =D

" Is Mah burfday!"
Så jävla söt bild! Ungefär så nöjd känner jag mig också nu när jag glider mot sängen med en sovmorgon i sikte..

10 kommentarer:

  1. Jag tyckte att den bilden var äcklig!! Hunden ser ju pervers ut, typ som att han får en avsugning under bordet :S

    SvaraRadera
  2. Och vad vet du angående hurvida jag precis hade fått en avsugning lr inte??? ^^

    SvaraRadera
  3. Äntligen! Ett litet livstecken...men...var är tulpanbilderna??? ^^

    Är bilden tagen på din förra födelsedag, eller är det bara en sorts mall för hur du kommer se ut nästa vecka? ;)

    SvaraRadera
  4. :O Bra påminnelse Olle... VaaaaAr är semesterbilderna??? Du som hade införskaffat kamera å allt ?!?!?! Eller erkänn - du vet inte hur då får över dom till datorn :P I knew it Mohahahah

    SvaraRadera
  5. Again - TjöÖöta..!
    Hade jag inte vetat hur jag får över dem till datan förmodar jag att ni inte heller fått se bilden på min packning, som är tagen med min nya kamera *doh*

    SvaraRadera
  6. Den bildöverföringen var bara nybörjartur...kanske...?! ^^
    VI VILL SE SEMESTERBILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  7. Så då är det så att du helt enkelt glömde att du införskaffat en kamera å tog inga bilder? Eller glömde du den hemma? Isf vet jag att mamma har kort du kan få. T.ex. det med strumpbyxorna på taklampan... Det borde Olle få se

    SvaraRadera
  8. =O ssssh Du kan ju inte avslöja komiken innan det är dax!

    SvaraRadera
  9. Det där blev jag inte alls nyfiken på att se.... O.o

    SvaraRadera